9/21/2011

Hailz !

Witam wszystkich, którzy błądząc w otchłaniach internetu trafili akurat na tę stronę. Jest to już drugie podejście do rozkręcenia tego bloga, czy jak tam chcecie to nazywać. Mam nadzieje, że tym razem wszystko zaskoczy i nie zabraknie weny, czasu i chęci do prowadzenia strony. Blog będzie tworzony tylko przez moją skromną osobę i jest to moje czysto hobbistyczne zajęcie. Pisarz ze mnie marny, więc nie spodziewajcie się tekstów wysokich lotów na poziomie panów z HardRockera heh. W miarę moich możliwości będę starał się tu wrzucać jak największą ilość tekstów dotyczących głównie szeroko pojmowanej muzyki "metalowej" (wykluczając nu metal, metalcore i inne tego typu pierdy) zapewne pojawi się też trochę ambientu, folku bądź jeszcze innych gatunków muzycznych, ale to wszystko wyjdzie w praniu. Przypuszczam, że będą to przede wszystkim recenzje albumów, newsy ze sceny, może czasami jakaś relacja z koncertu. Zastanawiałem się również nad udostępnianiem do zassania różnego rodzaju trudno dostępnych materiałów (demówki, ściśle limitowane wydania), których zdobycie innym sposobem graniczy z cudem, ten pomysł muszę jednak jeszcze trochę przemyśleć.
Na dobry początek pomogę chłopakom z Shining nabijać kolejne wyświetlenia na YouTube i wrzucę tu ich teledysk, który pełen jest cięć, żyletek, autodestrukcji, narkotyków i innych chwytliwych patentów :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz